شات الحب والرومانسيه

اهلا بيك ايها الزائر لتغير الاسم والصوره اضغط على اول اسم على اللمين من فوق لونه اخضر فى قائمه الاسامى واذا كانت اللغه معكوسا ادخل هنا لتعديلها ثم اعمل رفرش f5
شرح كيفيه التعامل مع الشات

الجمعة، 24 أكتوبر 2008

جامده مووت جيالي

جيالي .. بتقولي انت في حالك .. وانا في حالي .. صدامتني . هزاتني .. قلبها ليييييييييه .. مالوش غااااااالي .. كان ليه جوا في قلبي حنان وغرام .. ضاع بأديه ياخساره حرام ..كنت بضحي عشان اسعده .. كان من وسط النار ببعده .. كنت انا فكره شمسي وضلي .. كنت بقول هو الي فاضلي .. أتريه خاين وانا الي اديته كل حياتي ازاي حبيته .. بكره هيبكي عليا الغالي .. بكره الفرصه اكيد جيالي .. وهو بيبكي عايزني اسامحه .. بس ساعتها هردله جرحه .. كان ليه .. جوا في قلبي اخلاص وحنين مر ليالي لا صدقنا عالاخلاص .. ماهو خدعنا وبعدني خلاص .. اندم ليه انا بس عليه.. وهو سقيني مرار بأديه.. اوع يفكر ان انا ممكن .. اندم لحظه عليه مش ممكن .. انا بعتبره لحظه وعديت .. بس يارتها عليا ما عديت .. كنت زمان بخاف علي خوفه .. انا دلوقتي بكره اشوفه .. لاااااااااا مش لي ..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق