شات الحب والرومانسيه

اهلا بيك ايها الزائر لتغير الاسم والصوره اضغط على اول اسم على اللمين من فوق لونه اخضر فى قائمه الاسامى واذا كانت اللغه معكوسا ادخل هنا لتعديلها ثم اعمل رفرش f5
شرح كيفيه التعامل مع الشات

الجمعة، 24 أكتوبر 2008

حاسس بخوف

حاسس بخوف عمال بيبعد قلبي عنك .. معرفش ليه ما بقتش حاسس حاجه منك .. وكتير بكون انسان غريب وانا جوا حضنك .. وانا جوا حضنك .. وبشوف كلام في عينك مالوش غير معنى واحد .. ان النهايه لكل حاجه بنا جايه .. فاكر زمان انا وانت كان احسسنا واحد .. دلوقتي وانت معايا برضه بعيد عليااااا .. ايام سنين وانا عاشت سايب روحي عندك .. ومجاش في بالي ان انت تأسا وتنسا وعدك .. شيئ مستحيل اتخيل الايام في بعدك ..ولا لحظه بعدك .. وبشوف كلام في عينك مالوش غير معنى واحد .. ان النهايه لكل حاجه بنا جايه ..فاكر زمان انا وانت كان احسسنا واحد .. دلوقتي وانت ومعايا برضه بعيد عليا اااااااااااااا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق